نمایش موضوعات محبوب به تردز اضافه شد؛ تشدید رقابت با ایکس


متا سرانجام قابلیتی کاربردی به تردز اضافه کرده است تا بفهمیم که در هر برهه‌ی زمانی، درباره‌ی کدام موضوعات در این شبکه‌ی اجتماعی بحث می‌شود.

براساس بیانیه‌ی مارک زاکربرگ، تردز حالا بخش Today’s Topics را به تمامی کاربران آمریکایی نمایش می‌دهد. این بخش معادل صفحه‌ی Trending ایکس است.

قابلیت جدید تردز که چند ماه پیش وارد فاز آزمایشی شده بود، با کمک هوش مصنوعی تعدادی از موضوعات داغ را براساس چیزهایی نمایش می‌دهد که مردم هم‌اکنون مشغول تعامل با آن‌ها هستند. موضوعات ترند در صفحه‌ی جست‌و‌جو تردز و بین پست‌های صفحه‌ی For You نشان داده می‌شوند.

درحال‌حاضر، قابلیت Trending Now تردز عملکرد بسیار محدودی دارد و فقط پنج موضوع محبوب را نشان می‌دهد. متا می‌گوید که متخصصان انسانی محتوا را مسئول بررسی موضوعات ترند کرده است تا این موضوعات با سیاست‌های ایمنی متا هم‌راستا باشند.

مقاله‌های مرتبط

صفحه‌ی موضوعات محبوب یکی از قابلیت‌های پرتقاضای تردز در ماه‌های اخیر بوده است. تا پیش از اعمال تغییرات جدید، روش‌های بسیار کمی برای آگاهی از موضوعات محبوب تردز وجود داشت. به‌لطف صفحه‌ی Today’s Topics، می‌توان دقیق‌تر از خبرهای مهم و داغ باخبر شد.

ایکس، رقیب اصلی تردز، مدت‌ها است که موضوعات ترند را به کاربرانش نشان می‌دهد و حالا تردز با قابلیتی مشابه در پی رقابت جدی‌تر با ایکس است.

دیدگاهتان را بنویسید