اصلاح طلبان در کما هستند / اگر اصلاح طلبان شرایط را برای مردم توجیه کنند ، وضعیت آنها بهتر می شود



سید مصطفی هاشمی طبا ، فعال سیاسی اصلاح طلب ، درباره وضعیت اصلاح طلبان گفت: در واقع اصلاح طلبان در کما به سر می برند. فرقی نمی کند که شما اصلاح طلب باشید یا اصولگرا. هر دو می گویند ما می خواهیم به کشور خدمت کنیم ، بنابراین باید برنامه های خود را برای خدمت به کشور بیان کنند. فقط انجام کارهای سیاسی و رفت و آمد یکی پس از دیگری بی فایده است. آنها باید بگویند ما می خواهیم برای کشور چه کار کنیم.

وی افزود: “آنها باید بگویند که ما اصلاح طلبان می خواهیم چه کنیم.” اصولگرایان در کابینه فعلی لیستی تهیه کرده اند که هیچ کدام از آنها کار نخواهد کرد ، اما اصلاح طلبان باید بگویند ما می خواهیم چه کار کنیم تا بگویند ما با این کشور همدل هستیم. اگر آنها حرف درستی می زنند و آن را برای افراد مناسب توجیه می کنند ، من فکر می کنم وضعیت آنها درست خواهد بود.

هاشمی طبا در مورد ارتباط منطقی بین اصلاح طلبان و دولت گفت: “من این مناسبت را نمی دانم ، به این معنی که بسیاری از مردم اکنون در کشور زندگی می کنند ؛ حاکمیت یعنی چه؟ منظور شما از کیست؟ هیچ کدام از اینها روشن نیست ، در حال حاضر چه باید بکنند و با چه بخشی از دولت می توانند انجام دهند ، یک سوال پیچیده و غیرقابل تحلیل است.

این فعال سیاسی در ادامه درباره تشکیل اتاق فکر مشترک بین خاتمی ، ناطقنوری و لاریجانی و حمایت از اصلاحات گفت: آیا اشراف معتقدند ایجاد فصل مشترک امکان پذیر است؟ این یک مسئله بسیار پیچیده است. فکر نمی کنم خواص زیادی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید