نوشته محمدرضا عارف برای علی لدنی



متن دست خط رئیس بنیاد امید ایران به شرح زیر است:

خبر فداکاری فداکارانه بختیاری به بهشت ​​، تا حدی که قلب هر انسانی را آزار می دهد ، حس عمیقی از شکوفایی انسانیت ، اخلاق ، جوانمردی و فداکاری را در ذهن و وجدان جامعه ایران شعله ور کرده است. علی لندی بختیاری با فداکاری جان خود ، علاوه بر نجات جان دو نفر ، سایه ای از همبستگی و سربلندی ملی را در آسمان سرزمین مادری قرار داد ، به طوری که عنوان “قهرمان ملی” شایسته ملت دریافت شد.
امروز این نوجوان اهل ایذه در آسمان تاریک بشریت در سطح شهدای بزرگ تاریخ می درخشد تا معلم فرزندان این منطقه باشد.
علی لندی بختیاری ، در دوران سختی های اخلاقی ، در دوران تسلط بر ناامیدی ، در دوره غلبه بر یأس و بدبینی نسبت به آینده ، خود را به آتش کشید تا فضای غبارآلود وطن را با بوی ایثار و عطر خوشبو کند. به
امروزه علی نماینده جنبه های مثبت و بشردوستانه سنت های ایرانی- اسلامی ما و نماد وحدت ملی ایرانیان بر اساس آموزه های هویت ساز ایران اسلامی است.
من در مقابل این فداکاری بزرگ ایستاده و به روح بلند قهرمان ملی ما سلام می کنم. من خودم را با پدر و مادر عزیز علی لندی ، طایفه جلیل بختیاری و همه ایرانیان ، به ویژه جوانان وطن ، در این فاجعه شریک می دانم.
امیدوارم فداکاری پرهیزکار او نقطه عطفی برای افراد تصمیم گیر و درایت باشد ، تا با اولویت دادن به جان ، مال و منزلت دیگران ، وی ایرانی مرفه ، آزاد ، امن و آرام را برای همه ایرانیان نوید دهد.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

23219

دیدگاهتان را بنویسید